Concursul „Scrisoare către Moş Crăciun” şi-a desemnat câştigătorul

Concursul „Scrisoare către Moş Crăciun”  şi-a desemnat câştigătorul. Este vorba despre o fetiţă de 5 ani, Antonia, din Iaşi, care l-a impresionat pe Moş cu micuţa epistolă. Iată ce i-a scris Moşului:

Draga Mosule,

Trebuia sa vorbim! Iti scriu mai devreme ca sa nu apuce mama s-o faca mai intii. Zicea ca de data asta n-are sa te mai minta ca am fost cuminte.

Daca aveai cu adevarat puteri speciale stiai deja asta dar…tot m-am ingrijorat.

Uite care e situatia. Stiu ca nu stau deloc in loc, vorbesc tare, exagerez cu desenele, chinui pisicile, am spart citeva farfurii si mi-am incercat pe perete acoarelele dar ma descurc mult mai bine la gradinita.

De cind nu m-ai vazut stiu sa leg in doua feluri siretul la pantofi si ma comport civilizat.

In rest cum ma stii. Buna la inima. Impart toata mincarea si-l ajut pe George la teme. Bine, uneori nu reusesc sa il conving sa le faca.

George este prietenul meu cel mai bun si singurul mai scund decit mine. Ne certam des si impacam repede. Ma enerveaza doar cind zice prostii. De exemplu el crede ca ti-ai vindut sania veche si ai acum o nava spatiala. Daca-i asa sa stii ca ma supar. Si daca ma lasi fara zapada…

Tocmai acum cind sint in repetitii. Sint o stea de nea in serbarea speciala. Am vrut s-o joc pe Craiasa da ziceau ca-s prea mica. Ai sa vezi ca stiu citeva cintecele noi. Cu poeziile nu ma prea descurc. In schimb pot sa-ti ofer oricind o sceneta.Imi imaginez tot timpul cite ceva si repet sub plapuma in orele somnului de  prinz.

La cadouri n-am pretentii fiind ca am vazut ca incepi sa te pricepi. Placa de desen de anul trecut o folosesc foarte des. Mai ales cind nu-i nimeni prin preajma, altfel se tot apuca careva sa fotografieze rezultatul.

Totusi nu uita de cd-urile cu povesti, papusa-bebelus si roata de jucarie a olarului. Cele 15 oua kinder i le-am cerut in avans lui Mos Nicolae asa ca nu-ti mai fa griji.

Am vrut si-un pian dar cica tre sa iau lectii mai intii. Daca-i asa aleg dansurile orientale.

Scriem si tu ce-ai vrea sa pun in brad. Am cumparat ieri niste chestii rosii si citiva ingerasi.

P.S. Oricum o sa fie mai mic decit anul trecut pentru ca-i crescut in vas. Mama zice ca nu-i plac cei taiati. Nu stiu de ce. Stii doar ca si eu am plins data trecuta dar dupa ce mi-au aratat ca l-au sadit iar am incetat.

Mi-am adunat toate jucariile si te astept cu mare drag,

Antonia

Moşul le mulţumeşte tuturor copiilor care i-au scris şi le promite că nu va încurca scrisorile şi implicit dorinţele, iar  pe  24 Decembrie le va face la toţi o vizită.

Lasă un răspuns

