Scrisoare catre Mos Craciun

As fi vrut ca de Craciun
Sa primesc ce e mai bun…
Dar nu m-am gandit deloc
Ca primesc guvernul ”Boc”…
Am visat ca de la anu’
Nu mai aud de Videanu…
Mosule,ti-am scris degeaba;
Tu mi l -ai adus pe Blaga…
Am fost cuminte tot anu’
Si mi-ai daruit… Berceanu…
Ba mi-ai dat si un bonus dur:
Oprea…” stele” de Craciun…
Iar cosmarul de 5 ani
Ce ne-a secat de multi bani
(Un pumnal infipt in spate):
Udrea…cu doua mandate?
Mosule,culoarea vie
Ti-e acum portocalie?
Spune-mi drept,asta e testu’?
Mosule…tu esti… Basescu

2 responses to this post.

  1. Posted by Emma on Decembrie 28, 2009 at 7:10 pm

    TAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.HAHAHAHAHAHAHAHAHA

    Răspunde

  2. Eu cred ca versurile despre Elena udrea nu-si au rostul!

    Răspunde

Lasă un răspuns

